SuDaH tIaDa JoDoHnYa...

First,i'm very2 hepy....
hampir 2 bulan xjumpa n xlpak ngn mmber2 lama,p smalam smuanyer bez...
xku duga n xku sgka apa yang ku rancang selama beberapa hari menjadi satu kenyataan yang pasti..
walaupowm niat ku sebenarnya ingin ketemu dia....
aku xksah xjmpa dgnnya xbmkna niat utk aku enjoy thlang kernanya.....
namun tiada duka dapat aku ungkpkan....
SuDaH tIaDa JoDoHnYa....E2 yang dapat aku ungkapkan saat ini,...

ePy jgk dpat lpak2 ngn my fwend remaja oblong n nenek kebaya heheh...
sakit dhati kian menghilang bila berceloteh bsama korg....
aku xprnah jgkakan,huhuh...
jangkaan ku dapat buat dia terkejut n terasa p 
smua 2 xdpat drealisasikan..hehhe.."Btollah kta org lau da xda jdoh 2 terima jerla"...
Bila difikirkan n dbincangkan buat seketika ayt 2 mmg dtujukan untuk aku saat ini..
2x btmbun law xda jdoh mmg xjmpa gk wlaupowm taw itu mmg dia,,,
(insan yg pernah aku cintai seketika dahulu).....

DiZ KuChAr kAcHiR...HAHAH...

HaRu bIrU JAdInYa....

So,melepak ngn fwend ag bez..
xder la aku gler mengoyang mengiganti apa dia buat kt aku...
walaupowm melepak area lpak bsama dia namum aku kikis segala
ingatan aku ngn dia untuk just 4 ENJOY...

for my beloved fwend thanx 4 all...kau bri snar kebahagian n semangat tok aku kembali mengecapi kebahagiaan yg hlang dahulu bersama mimpi2 buruk.... 

KEBAHAGIAAN KINI PASTI MILIKKU WALAUPOWM PERIT UNTUK KU TELAN MEMORI SEMALAM.....

No comments:

Post a Comment