mY IdOLa sINgIng aLWaYz

Toptiktoptik....my enjoy days hahahah....
hari2 yg berlalu tnpa berkaroke sepinya hidupku,rase cm enjoy 2 xlengkap jer...
uwekkk lau sore aku bez xper gop..huhuhu,jnji luka n msalah hlang..sore bez ker x laen kire...jnji still enjoy...
 
 
at least,lagu yg aku n my bez fwend bwk 2 msti ad lagu my idola gler2 ah...pasangan achik n nana...walaupowm achik da xder p lagu2 nyer msih segar ad untuk temankan aku....huhu..
Lagu achik n nana yang paling istimewa untuk aku seperti..paling comel,memori berkasih,benang emas,adat berkasih,mainan cinta,lagu last achik n nana adalah cari ketenangann lagu2 lain powm aku minat gak....... 
secebis lagu achik n nana hahah klik jer...

 -DIZ BEZ SONG-
       PALING COMEL   
                                                             
Tiada ku sangka
Bola-bola api
Yang sedulunya kecil
Telah menjadi besar
Begitulah jua
Harapan padamu
Yang sedulunya kecil
Telah menjadi besar
Biar saja
Aku jadi
Penggantinya
Di sisimu
Kau yang cantik
Sopan santunmu
Paling comel
Di hatiku
Ku tahu kau diluka oleh teman lama
Oh pertama kali
Aku mengenalmu
Kau selalu tersenyum
Tersenyum padaku
Dan seperti jua
Bola-bola api
Makin semarak cinta
Cintaku padamu
Boleh saja
Kau jadilah
Penggantinya
Di sisiku
Kau yang baik
Sopan santunmu
Paling comel di hatiku
Ku tahu kau diluka oleh teman lama
Biar saja
Aku jadi
Penggantinya
Di sisimu
Kau yang cantik
Sopan santunmu
Paling comel
Di hatiku
Ku tahu kau diluka oleh teman lama
Ku tahu kau diluka oleh teman lama
Tiada ku sangka
Bola-bola api
Yang sedulunya kecil
Telah menjadi besar
Begitulah jua
Harapan padamu
Yang sedulunya kecil
Telah menjadi besar
Ku tahu kau diluka oleh teman lama
Ku tahu kau diluka oleh teman lama


 BENANG EMAS

Benang emas benang suasa
Sayang selasih hamba lurutkan
Kerna cinta badan binasa
Kerna sayang diri terbuang
Sampai di sini hubungan kita
Tidak mungkin bertemu kembali

Inilah cerita duka

Aku yang hanya emas sesaga
Tak terbeli cintamu dara
Aku musafir tiada berharta
Aku musafir tiada berharta
Aku musafir tiada berharta

Aku bukan memandang harta

Apa daya ku seorang wanita
Ayah bonda tak restui kita
Semua berakhir di sini saja
Hanyalah di sini saja

Biar ku simpan kenangan lalu

Jadi pelangi penghias senjaku
Apa dayaku kasih terhalang
Terlukalah hati muda yang malang

Kita bersanding di tirai mimpi

Disaksikan pungguk sendu bernyanyi
Andai sejarah ditulis semula
Kita genggam pelamin yang nyata

Aku tak akan lupa

Cerita duka mengguris jiwa
Apa lagi nak ku kata
Andai cinta kita di sini saja
Andai kasih kita di sini saja

Aku bukan memandang harta

Apa daya ku seorang wanita
Ayah bonda tak restui kita
Semua berakhir di sini saja
Hanyalah di sini saja

Aku tak akan lupa

Cerita duka mengguris jiwa
Apa lagi nak ku kata
Andai cinta kita di sini saja
Andai kasih kita di sini saja

Benang emas benang suasa

Sayang selasih hamba lurutkan
Kerna cinta badan binasa
Kerna sayang diri terbuang
Sampai di sini hubungan kita
Tidak mungkin bertemu kembali

Benang emas benang suasa

Sayang selasih hamba lurutkan
Kerna cinta badan binasa
Kerna sayang diri terbuang
Sampai di sini hubungan kita
Tidak mungkin bertemu kembali

















heheh pic ni aku copy jer kt tenet excted ngt tgok pic yer tba2 tbawak2 lam blog lak huhu..pape pown u all the bez..
...miz u all...

No comments:

Post a Comment