YaNk BeRLaLu BiaRkaN Ia BeRLaLu!!.. :-(

Biarkan apa yang berlaku berlalu tanpa di ingati...
kenangan lalu mengajar aku erti  kehidupan yang sebenarnya.....
tanpa diduga dan tanpa dipinta...aku terkena..


Patut larh aku tiba2 jer aser cayunk dyer..upernyer aku di mandram kan!!!
betapa jahatnyer dyer, dyer x rser ker aku mencintainyer bukan dari hati aku tp atas dasar perbuatan jijik mempercayai sesuatu yang HALUS..
Tidak takut kah akan balasan dari ALLAH...
aku harap apa yang kena dekat aku tidak terkena pada orang lain....
terseksa aku semangat ku hilang aku tidak mengenal dunia......
disaat aku mulai aku telah di bomoh dalam diam2 aku mulai sedar tapi aku x terdaya untuk melawan arus kehidupan yang dicoretkan oleh insan yang aku benci.....

Bila segala nyer sudah terbongkar baru larh aku taw peristiwa sebenar, aku kecewa kerna aku xpernah mencintai dia tetapi aku menjadi suri di hati nyer... ohhhhh tidakkkk!!!!!!!

Semoga apa yang kena kat aku tidak akan terjaadi pada owang lain...
moga ianya menjadi pengajaran untuk kiter semuooo...

Peaceeeeee!!!!

No comments:

Post a Comment