tUHaN JagaKaN DIa...DIa KeKaSIHkU...


TUHAN..
Jagakan dia...dia kekasihku...
ha...terkezut..i da berpunyer ker ohhh sejak biler ek...
hahha pape powm bak kata nenek kesayanganku
''owop mu nim pade duk gilo angin jah'' heheh..
tuan nyer xdop jgop buleh..(xder jdoh u)
p bg aku ckup larh skdar aku nim just 
''giler bayang jer'' lamer2 jadik gler sng kit,bia sumer owg tnsion ngn aku hahah..
'-' i single u '-' .....
p....buah aty pengarang jantung aku off course ler 
my abah,mom,abang n adik-adik kesayangan aku...
xlper gop pder anop wanop kesayanganku...
tanper korg sunyi sepi idop aku taw taw taw...

aper yang pasti satu ary xjmper baby gurlz-gurlz aku xseronok ler
idop aku,senyuman dyer double wow mengoda....
anak buahku pengarang jantung ku...g jer shopping kt mner2
mmg xkan lper kt dyer..maklum larh pengasuh x2 dyer...

my baby u...eh eh my baby gurlz-gurlz....
mizz alwayz taw... 

FATIN ATIYAH EZREE BINTI MOHD FAKIRI AZLI


No comments:

Post a Comment