LaZ aLwaYz....

Suker aQu ingatkan bahawa aku kini SINGLE....
heheh....dulu smuanyer nmpak indah yg bruk nmpak baru...
tapi kini segala derita itu milikku....
aku xkisah n aku berterima kaseh buat insan yang sudi mendengar luahan haty ku dan membantu sewktoo
susah n senang....
tnpe dyer mgkin aku kn tsadai di pinggiran tnpa kbhagiaan...
thank Q adeqq....coz tolg kak slesaikn msalah yg mmg dah lmer kak inginkan..

Buat kamooo..tHaNk byok2 coz buat syer gnim,syer xkn bdndam ngn awk sy 
akan maafkan segala aper yang awk lakukan terhadap saya....saya harap sgt awk kn brbah
dan xkn mglangi perbuatan awk pader insan len...
Mencintai awk adalah kesilapan terbesar yang telah saya lakukan..

Namun itulah takdir sayer, timer kseh kerna pernah mencintai sayer.....

IeYLaH...

No comments:

Post a Comment