hOmEsTaY...

hOmEsTaY 5 HaRI 4 MaLaM..

sesuatu yang indah..
homestay 5 hari 4 malam telah menjanjikan kebosanan dalam segenap hidupku....
nak or xnk terpaksa jua aku ikot sebab 2 adalah tanggungjawab seorang ank kepada ibu saudaranya,....
p yang bez nyer homestay 2 aku telah mempunyai 2 org jiran yang benar2 bez bg aku..
xsombong,suker senyum n bercerita...celotehnya xpernah berhenti.....tp syang yang sorg kurang ksh syang n penjagaan dari seorang anak yang sorg ag hidupnya penuh kasih sayang dari anak cucu,menantu n insan2 yang dekat dengannya....sedih mmg terasa tp apakan daya aku hanya mampu berdoa n menolong jika memerlukan sesuatu....

berbalik kpd homestay aku....kijer aku duk sana tido mkn tido mkn jer xkuar terus...
heheh bez la gak kdang2 2....
p aku harap korang cht2 jer n xkn ddk kt homestay yang aku pernah g 2....
ddk sna mkn mnum mmg tjaga cm org kaya laa
my homestay at HOSPITAL SETIU...
ahhahhahah....

bezzzzz....

No comments:

Post a Comment