tTbEr jEr!!

TANGGA-TANGGA KE PINTU BAHAGIA - ALLEYCATS

Mana silapnya arah yang aku jejaki 
Yang ku temu hanya pintu sepi 
Dalam keriuhan ku rasakan kekosongan
Jiwaku dahaga kasih sayang 
Masih tak bertemu yang kucari dulu 
Hati masih berlabuh 
Dalam langkah perjalanan terkeliru 
Hilangnya arah tuju 
Sungguh lama terpisah pandangan 
Sejak detik akhir pertemuan
Jauh meninggalkan dirimu dan diriku 
Terpisah bersama waktu 
Sejauh mana sekalipun aku berlari 
Ingatan padamu menghantui 
Aku tak mengerti dan tidak ku mampu lagi 
Menahan gelora hati ini 
Ingin ku kembali ke jalan yang dulu 
Aku rindu padamu..
Moga dibukakan semua pintu-pintu
Untuk ku bersamamu 
Ingin aku mendaki semula 
Tangga-tangga ke pintu bahagia 
Mencari cahaya cinta yang sebenarnya 
Antara aku dan dia...


Lagu ni memberi seribu satu makna lam hdup aku.... 
bila aku dengar lagu aku akan kenangi segala nasib yang menimpa aku...
aku derita namum aku bahagia..
aku xksah n xpdli knangan lama lbih mmtnagkan aku dalam aku melalui liku2 khdpan yang sebenar....
"Ingin aku mendaki semula Tangga-tangga ke pintu bahagia Mencari cahaya cinta yang sebenarnya 
Antara aku dan dia"... akan ku tbahkan hati ni dalam mencari kebahagiaan ku yang sudah hilang bersama mimpi2 buruk,cinta yang sebenarnya akan datang jua padaku wlaupown dtangnya tnpa dpinta dan perginya tanpa diduga....aku pasrah dengan takdir hidupku hanya itu yang mampu ku lakukan.... 


 
DIZ GLER2 MENGOYANG...


No comments:

Post a Comment