KeSeDiHaN..







YA ALLAH,indahnyer alam semulajadi ciptaan ILAHI..setiap apa yang tumbuh dan ada dimuka bumi ini ada khasiatnyer cuma kita perlu mengkaji nyer...cuba kita bayangkan jika semuanya kosong hanya manusia sahaja ada dimuka bumi ini nescaya SURAM cm ni xcntk lgsg..




Jadi apa salah nyer kta jangan biarkan perkara ini berlaku sayangilah tumbuhan didunia ni seperti mane kita mencintai haiwan peliharan kita dan umat manusia.Nescaya setiap yang ada pasti ad sebab nyer..

Yang ni lagi satu TIDAK TAKUTKAH ANDA PADA DOSA DAN PEMBALASAN DUNIA DAN AKHIRAT..hhuhu..sekarang ni kter boleh nmpk pembalasan dunia tapi tidak diakhirat,cuba kita renungkan kenapa gempa bumi kenapa tsunami kenapa bencana2 alam sekarang terlalu banyak..memang kita tidak kena dan tidak rasa apa yang mereka kena dan rasa kita tidak meminta dan tidak mahu semua ini tapi kenapa kita menyebabkan semua ini berlaku.Semua yang berlaku pasti ada sebabnya contoh yang berlaku di jepun baru2 ini,mgkn jga kekejaman..sedih nk digambarkan.



































Terlalu kejam!!!! segalanya musnah dalam sekelip mata........
semuanyer berlaku sekelip mata sahaja,marilah kita sedekahkan AL-Fatihah kepada umat manusia(islam)..dan bertaubatlah kita sebelum kita juga seperti mereka...























 Kesedihan yang mereka rasai juga turut ku rasai walaupun ku tidak kehilangan insan tercayang....Love u all.
luahan hatiku semata mata maaf jika salah n terasa.....
TQ coz sudi feeling n baca...

No comments:

Post a Comment