banjir OH banjir....

Ermmmm.....pelik tapi 2 la yang berlaku,sekali dalam sejarah rumah aku dinaiki air bulan 3...pelik2 tp 2 la ktentuan ALLAH S.W.T..selama ni umah aku mmg dinaiki air p xder la blan 3 hbs2 pown bln 11 n 12 jer, cuaca pown mmg xmnentu skrg ni,kdang2 pnas cpat jeer btkar ujan n bgtu la sbaliknya....P aku xnak la bnjir truk cm ngara2 lain 2 (jauhkan lah YA ALLAH)..alang2 aku duk melilau nk datang kerja sempat la my fwend NENEK KEBAYA snap pic skping 2,da la msa 2 my encet xder btri n kmra lak lowww stndrt...heheh..jomzz....
apa-apa pown blh la nmpak alang2 2jlas la jgk kn!!!

mY KaMpOnG BaNjIr....
kwasan umah nenek aku pown xtlepas dri bnjir huhu..nsib xtrokkk
alahai pic.

nice jer heheh





Beginilah keadaan banjir yang berlaku walaupown xsteruk sebelom ni tapi ia memeberi kesan yang mendalam kepada kami warga kg..Tapi kami redha coz ia kehendak-NYA...
maaf jika tersilap n tersnap yer..
nice 2 meet u...
bubbye...

No comments:

Post a Comment